apple touch icon

Gyűjts és nyerj!

A Híreink Rovathoz...

 

2 3 4 5 6 7 9

8 1 10

A Duna Múzeumban már megvásárolhatók azok a gyönyörű retro hűtő-mágnesek, melyeket az ásványvizes gyűjteményünk részét képező legszebb címkékből és plakátokból válogattunk ki.

A forma és hiánypótló kollekció bemutatja a XIX. és XX. század elejének reklámstílusát, színvilágát, és a ma már avíttnak ható pszichológiai reklám trükkök eszközeit.
Ezzel kapcsolatban játékot is hirdetünk: aki összegyűjti mind a tíz mágnest, azon kívül, hogy minden konyhai kiruccanáskor elégedetten veheti szemügyre az ízléses kollekciót, családi belépőjegyet nyerhet múzeumunkba a Duna Múzeum Baráti Köre Egyesületnek köszönhetően. Szerezd meg a teljes sorozatot, fotózd le a hűtőszekrényeden és küldd be az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, mi pedig szeretettel várunk egy családi ismeretterjesztő délutánra egy általad kiválasztott időpontban!
„…A 18. században elegendő volt, ha az orvosok tudományos közleményeket írtak az ásvány- és gyógyvizekről. A 19. század második felére azonban a számos ásvány- és gyógyvíz megjelenése miatt, a reklámozásban már szükségessé váltak a röplapok, füzetek, újságcikkek is. A század közepére ez a sor bővült a reklámplakátok megjelenésével, melyek lépten-nyomon hirdették a különböző vizek jótékony hatását. Bár a második világháború után ezek visszaszorultak, köszönhetően annak, hogy az értékesítésnek nem volt konkurenciája, valamint a szemléletnek, hogy reklámra nincs is szükség. Ez a nézőpont akkor változott csak meg, amikor rájöttek, hogy a reklám fő rendeltetése nem más, mint a termék széleskörű és szakszerű megismertetése a fogyasztókkal…”
Ezzel kapcsolatos írásunkat, és sok más érdekes információt a Duna Múzeum blogján olvashattok! http://vizmerce.blog.hu/2017/02/22/kutbol_a_palackba_gyogyvizek_es_asvanyvizek